L’Ajuntament de Tarragona i la DO Tarragona promocionaran el patrimoni monumental, paisatgístic, gastronòmic i vinícola aquest dimecres a Madrid per atraure el mercat madrileny. En la trobada amb especialistes del sector, presentaran la ruta del vi i es farà un tast de quatre vins de la varietat macabeu. La trobada s’emmarca en la campanya engegada aquest desembre per potenciar la marca Tarragona i que vol fomentar la desestacionalització turística. Amb el lema ‘Tarragona emoció mediterrània’ es projectarà la ciutat a més de 300 pantalles situades als carrers de la capital espanyola, centres comercials i a sales de cinema. “Madrid és enorme, pròxim i convida a fer pernoctacions”, ha dit l’alcalde Pau Ricomà aquest dilluns en la presentació.
Davant d’una trentena de mitjans especialitzats i generalistes, el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT) i la DO tarragonina presentaran aquest dimecres al The Principal Hotel de Madrid les potencialitats monumentals, culturals, paisatgístiques i gastronòmiques de Tarragona i el seu entorn. D’aquesta manera, es vol donar a conèixer i potenciar aquesta destinació com un destí de proximitat durant tot l’any. En la presentació de la jornada promocional, l’alcalde Ricomà ha assenyalat que el fet que Madrid estic a dues hores i mitja de distància amb el tren d’alta velocitat és un avantatge a l’hora de fer una escapada de cap de setmana.
“Tarragona és un destí meravellós tot l’any, té un patrimoni monumental importantíssim, un patrimoni natural molt interessant amb un litoral magnífic i una anella verda on es poden fer multitud d’activitats, també tenim una cultura arrelada amb elements intangibles, el vi és el producte que identifica la nostra terra des de temps immemorials”, ha afirmat el batlle. Per això, en la jornada a Madrid explicaran els atractius de Tarragona com a destí i presentaran la nova oferta enoturística que ofereixen la vintena de cellers de les quatre comarques agrupades sota el paraigua de la Ruta del Vi de la DO Tarragona, una ruta engegada aquest estiu.
Per la seva banda, el president de la DO Tarragona, Vicenç Ferré, ha explicat que oferiran un maridatge amb macabeus – la varietat “insígnia”- i també vins dolços. “Lligar patrimoni, gastronomia i cultura és un bon vincle per acostar la ciutadania, l’enoturisme és important per desestacionalitzar el turisme”, ha destacat Ferré. Així mateix, el viticultor ha apuntat que el turisme d’empresa ha crescut entre setmana i confia que aquesta iniciativa contribueixi a vendre més botelles de vins en el futur.
Més de 300 pantalles per promocionar la marca Tarragona
El Patronat de Turisme ha contractat diferents suports publicitaris a Madrid per mostrar la campanya ‘Tarragona, emoció mediterrània’, els quals estaran situats a divuit centres comercials. La publicitat també es projectarà en 290 pantalles exteriors situades a carrers cèntrics i comercials de la capital espanyola i la seva àrea metropolitana, així com en 375 pantalles de quinze cinemes i en setze estacions del metro de Madrid. La campanya té un pressupost de 47.713,39 euros.
A banda d’aquesta acció, l’alcalde ha subratllat que treballen conjuntament amb l’Agència Catalana de Turisme amb altres iniciatives per promoure el sector turístic. A tall d’exemple, ha explicat que participaran a Fira Internacional de Turisme (FITUR) en el mateix estand que la resta de ciutats catalanes.
… [Trackback]
[…] Find More to that Topic: territorirural.cat/tarragona-llanca-una-campanya-de-promocio-del-turisme-de-la-ciutat-a-madrid/ […]