Així doncs, l’empresa lleidatana aplica una comissió del 10% o del 15%, depenent de si el mateix restaurant s’encarrega de portar el menjar al domicili o de si la mateixa empresa es fa càrrec també de la distribució.
L’altre tret diferencial de Mytapper és que treballa amb restaurants “potents” i de referència a la ciutat, molts dels quals fins l’any passat no s’havien plantejat aquesta línia de negoci perquè “no els hi feia falta i sempre estaven plens”, explica Garcia. Per ara, a l’aplicació s’hi poden trobar 25 establiments i la previsió és sumar-ne entre cinc i deu més abans d’acabar el trimestre.
Un d’aquests establiments és el restaurant Caravista, que té també una part de peixateria. El seu xef i propietari, Mateu Blanch, s’ha mostrat “molt content” amb el funcionament de l’aplicació ja que els ha permès continuar treballant durant uns “mesos horribles” i ara amb l’aforament limitat. A més del menjar del restaurant, també ofereixen peix i marisc fresc a domicili.
A banda de les comissions més reduïdes, Blanch valora que el servei manté la qualitat del menjar, ja que des de que el plat es cuina fins que el client el rep “passen uns deu minuts”. “Tenim èxit amb les paelles i fideuades i ens permet que la cocció del gra d’arròs no es passi de punt i que la qualitat es mantingui molt bona”, explica el xef.
De fet, el Caravista només ofereix el servei a domicili a través d’aquesta plataforma. “N’hem valorat altres però estem contents que sigui una aplicació ‘made in Lleida’, que ofereixi facilitats i poques comissions”, ha indicat Blanch, que també ha destacat l’aposta de Mytapper per “potenciar la gastronomia de Lleida”.
Amb tot, Garcia ha assegurat que la valoració dels primers set mesos de Mytapper és “molt positiva i satisfactòria” i que estan notant que un “percentatge molt elevat” de la gent que ha utilitzat l’aplicació acaba repetint. “És el millor senyal que estem fent les coses bé i que el servei és bo”, ha indicat.
Així, també ha explicat que durant els mesos d’estiu l’aplicació va registrar una davallada de l’activitat, mentre a partir de l’octubre, coincidint amb la segona onada, “s’ha notat una pujada considerable” i també s’ha incrementat el nombre de comandes. Garcia ha indicat que l’aplicació, que compta amb 15 repartidors, encara té un potencial de creixement “molt gran” a la ciutat i que, per aquest motiu, el futur immediat de Mytapper passa per “consolidar-se” a Lleida. De cara a un futur però, no descarta portar el projecte a altres localitats.
… [Trackback]
[…] Read More to that Topic: territorirural.cat/mytapper-la-primera-empresa-de-repartiment-a-domicili-lleidatana-que-promou-la-gastronomia-de-la-ciutat/ […]