Dijous, 28 de novembre del 2024

L’Horta de Lleida es fa segell

|

- Publicitat -

Distingir els productes i serveis que provenen de l’horta; donar a conèixer la seva qualitat; i reconèixer, alhora, els productors que conserven la bellesa paisatgística i protegeixen el medi ambient. Aquests són els ambiciosos objectius darrere la creació de la marca L’Horta de Lleida, que ha entregat els primers certificats d’autorització d’ús a empreses de producció agroalimentària de la ciutat que s’han sumat a aquest projecte d’impuls del sector primari local.

Concretament, la iniciativa, impulsada pel consistori de la capital del Segrià, a través de la Fundació Lleida 21, ha entregat la certificació a 22 companyies: L’Oliverar de Sanui; Bovigar Agropecuaria SLU; Robert Garreta Roig; Jordi Garreta Roig; Sant Just Agropecuaria SL; Torre del Molet SCCL; Arilfruit SA; Sat N. 1255 Arilfruit LTDA; Agromele; Aromes de Can Rosselló; Ara Proximitat; Melmelades i conserves Blanch; Sanui Fruits SAT; Del tros a la llar; Coll Riba Ecològics SCP; Punt Eco Agroambiental; Marc Vives Bonet; Josep Maria Aragonés; Maria Pilar Menchero; i Ana Aragonés.

Publicitat

La marca Horta de Lleida ja disposa d’un reglament d’ús i una comissió de gestió, que fixen les condicions per a la seva utilització tant per part dels productors agraris i ramaders, com dels preparadors agroalimentaris, les empreses o persones del sector de la comercialització i de serveis agraris compatibles amb l’establert al Pla d’Usos de l’Horta de Lleida. Pròximament, es difondrà la marca en l’àmbit de la distribució, tant majorista com minorista, i s’avançarà també en la creació dels materials promocionals.

Publicitat

Segueix-nos a:

Més notícies

15 COMMENTS

Comments are closed.