El gerent del Patronat Fira les Garrigues i regidor de Promoció Econòmica, Fires i Mercats de l’Ajuntament de les Borges, Jordi Ribalta, ha qualificat d'”èxit” el certamen, ja que ha superat les expectatives de l’organització i també “ha permès als expositors fer moltes més vendes a través de la web que les que fan habitualment”, ha dit. En les enquestes de satisfacció, alguns dels expositors participants han xifrat en més de 100 les operacions efectuades aquests dies.
Ribalta ha explicat que cada visitant ha accedit, de mitjana, a 29 continguts web cada cop que s’ha connectat al web, i que el temps mitjà de cada sessió ha estat de 5 minuts, molt per sobre de la mitjana habitual dels llocs web. Les visites es van concentrar, sobretot, durant els dies de fira, provocant una caiguda del portal el dissabte 6 de febrer, tot i que s’han mantingut estables durant gairebé tot el mes, amb un nou pic els dies abans de tancar el portal.
Demostracions gastronòmiques, concursos i expositors, els espais més visitants
Els continguts que més visites han rebut han estat les demostracions gastronòmiques, els concursos, els actes i les conferències. També destaca l’espai dels expositors, que han pogut donar a conèixer i comercialitzar el seu producte arreu. En aquest sentit, l’empresa expositora que més visites ha rebut ha estat Oli Rupestre el Cogul, seguida de la Cooperativa Arbequina.
La majoria de les visites al web de la Fira de l’Oli i les Garrigues procedien de Catalunya i la resta de l’estat espanyol. Les segueixen les que s’han fet des dels Estats Units, seguits per Singapur, la Xina i França, en una edició que també ha comptat amb visitants d’Israel, Austràlia i Luxemburg, entre altres països.
… [Trackback]
[…] Here you can find 3619 additional Info to that Topic: territorirural.cat/el-portal-web-de-la-58a-fira-de-loli-i-les-garrigues-rep-prop-de-100-000-visites/ […]