- Publicitat -
El Gremi de Carnissers, Xarcuters i Aviram de Barcelona i Comarques assegura que el comerç al detall de carns ha notat un increment del 20% de les comandes digitals durant la campanya de Nadal. Segons una enquesta feta entre els seus agremiats, el 65,5% dels negocis han utilitzat algunes de les aplicacions digitals, xarxes socials i botiga en línia per oferir i vendre els seus productes i el 72% dels preguntats han incrementat les comandes avançades amb recollida a la botiga. En aquesta línia, els representants dels carnissers i xarcuters estan punt d’estrenar una aplicació que integrarà l’oferta de més de 600 establiments agremiats.
“Aquest pas endavant cap a la digitalització, apropa als consumidors més joves als establiments especialitzats, que ofereixen una oferta de producte de qualitat i un servei personalitzat”, indica el Gremi en un comunicat en el qual constaten que s’ha donat un increment de clientela nova i més jove.
El president del Gremi Xavier Gallifa representant dels carnissers, xarcuters i pollaires a Barcelona i comarques destaca que “és el moment de dotar de recursos al comerç al detall, que ofereix el millor servei i els millors productes. I la nova APP serà un pas més en aquesta voluntat de millora”.
L’enquesta també recull que tot i que hi ha hagut més vendes, aquestes han tingut un preu per tiquet més baix a conseqüència de la limitació del nombre de persones per grup bombolla que es podien reunir a les llars catalanes durant les festes.
Publicitat
En aquest sentit, el qüestionari també preguntava als agremiats per l’increment de les comandes a la botiga i la resposta també ha estat molt significativa: el 58,8% dels enquestats han incrementat els encàrrecs i vendes anticipats, gràcies a la campanya de comunicació.
Publicitat