El responsable d’operacions de Woonivers, Lucas Tello, ha explicat que aquesta és una eina que permet incentivar les vendes i no té cap cost pels comerciants, ja que és l’usuari qui paga les despeses de gestió amb un percentatge de l’IVA que se li retorna. A més, creu que és interessant en zones com la de la Seu d’Urgell, on la proximitat d’Andorra ja fa que els residents del Principat travessin la frontera per proveir-se d’aliments i diversos tipus de productes. De fet, segons Tello, hi ha milers de consumidors d’aquest país que ja s’han descarregat l’aplicació de mòbil, aprofitant campanyes que recentment ha impulsat l’empresa en aquest mercat.
Per la seva banda, la tinent d’alcalde de l’àrea de Promoció de la Seu d’Urgell, Mireia Font, ha dit que el consistori ha optat per col·laborar en el projecte perquè ho veu com una manera d’atreure més persones a la ciutat. En aquest sentit, ha destacat que aquest sistema de gestionar el ‘tax-free’ és més modern, ràpid i àgil i obre la porta a impulsar més projectes en un futur. Finalment, ha explicat que han volgut integrar-hi també el mercat setmanal per la rellevància econòmica que té aquesta activitat a la capital alturgellenca.