El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona augmentarà la projecció de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre com a destinacions turístiques familiars. Dins del projecte europeu PECT TurisTIC en família, s’ha impulsat la creació d’experiències innovadores adreçades a aquest públic i s’ha implicat una xarxa de més d’un centenar d’agents públics i privats en el disseny i l’impuls del turisme familiar amb criteris d’especialització, innovació i sostenibilitat. Les iniciatives s’aglutinen en tres àmbits, Patrimoni Cultural, Platja Innovadora i Vinya en família. Eurecat ha creat el portal-aplicació ‘Costa Daurada & Terres de l’Ebre Trip&Kids’ i una plataforma TDS2+ per gestionar i analitzar la informació amb intel·ligència de dades.
Per la promoció de les marques com a destinacions familiars s’han editat nous catàlegs de propostes experiencials, pautes per adaptar els equipaments i els recursos turístics a les famílies de manera sostenible i responsable, juntament amb un nou relat que posa al centre els infants.
De fet, 1.500 alumnes han participat en el TurisTIC challenge, un itinerari educatiu que s’ha fet els últims dos cursos per estimular el coneixement del patrimoni, el sentiment de pertinença i d’orgull perquè siguin els futurs prescriptors i ambaixadors dels actius turístics del territori.